Profesjonalny kurs masażu tkanek głębokich

Masaż całego ciała kojarzy się z przyjemnym doznaniem, ale faktycznie jest tak, że po pierwszym takim zabiegu można się czuć fizycznie wykończonym. Często zakwasy mogą towarzyszyć nawet przez kilka dni, ale rozluźnienie mięśni rekompensuje nam cały ból. Po kilku zabiegach ciało przyzwyczaja się i rozluźnienie mięśni pozostaje jedynym odczuciem. Oczywiście poza ogólnym relaksem.

Czemu służy ten rodzaj masażu?

Przeprowadzony przez profesjonalistę ma usunąć napięcie mięśni, zmniejszyć ból w okolicy kręgosłupa, zwiększyć ruchomość tkanek i umożliwić przybranie odpowiedniej postawy ciała.
Wskazania i przeciwwskazania do masażu
Na masaż warto się skusić, jeśli pacjent posiada wadę postawy, cierpi na dolegliwości dotyczące bólu mięśni lub rwę kulszową, bóle lub zawroty głowy. Pacjent nie powinien decydować się na zabieg, jeśli cierpi na zapalenie stawów lub ścięgien, ma grzybicę lub egzemę lub choruje na nowotwór.

Kurs masażu tkanek głębokich.

Do wykonania tego masażu potrzebna jest duża wiedza i doświadczenie, które można zdobyć jedynie na zajęciach praktycznych. Profesjonalizm oparty na wiedzy, świadomości i ćwiczeniach to rzecz do nabycia, a pomóc w tym może właśnie kurs masażu tkanek głębokich. Podczas kursu przekazane zostanie strukturalne podejście do całego ciała, które może zostać ustalone po wizualnej ocenie pacjenta. Kurs przekaże również wiedzę na temat strategii planowania terapii oraz ukaże techniki i narzędzia potrzebne do dobrze przeprowadzonej serii masaży niwelujących ból.